Uštedi i do 50% preseljenjem u bee@work urede
Budite spremni na izazove koji su pred nama i optimizirajte troškove najma ureda dok Vam djelatnici rade u timovima ili od kuće.
Kontaktirajte nas za rezervaciju
OPTIMIZIRAJTE POSLOVANJE U VRIJEME COVID 19 KRIZE!
Zamijenite 200m2 klasičnog poslovnog prostora i sve popratne troškove sa uredima u bee@work Business Centru za vrijeme COVID 19 krize i uštedite i do 50% za troškove najma ureda.
Ponuda uključuje:
• fleksibilan najam
• privatni uredi za 2 osobe
• Svakodnevna dezinfekcija i čišćenje ureda
• pridržavanje svih epidemioloških mjera
• rad u 2 ili 3 tima
Najam ureda u bee@work Business centru uključuje:
• Namješteni uredi za 2 osobe
• Sve režije uključene
• Besplatan parking u garaži Business centra
• Internet (žičani i bežični)
• Podrška recepcije
Uštedite i do 50% preseljenjem u bee@work urede!
Iskoristite ovu ponudu i preselite ured u manji, ali efikasniji prostor za vrijeme krize.
Sigurnost
Rad od kuće ili rad u timovima
Optimiziranje troškova
Niži troškovi zakupa ureda
Fleksibilnost
Ugovori na 6mj ili kraće
„Došao sam ovdje namjeravajući kroz period od 1-2 mjeseca vidjeti kako će mi se svidjeti. Već drugi tjedan boravka potpisao sam godišnji ugovor. Odavde jednostavno ne želite otići. Ambijent i atmosfera su toliko poticajni, da vam daju dodatnu motivaciju i vjetar u leđa. Srdačno i pristupačno osoblje je uvijek na usluzi i dodatno doprinose tome da se osjećate kao čovjek. I to uspješan čovjek. Ne tražite dalje.“
Danon Seletković, Taus d.o.o.
INOVATIVNA UREDSKA RJEŠENJA PO MJERI
NAŠI KLIJENTI O NAMA
“Došao sam ovdje namjeravajući kroz period od 1-2 mjeseca vidjeti kako će mi se svidjeti. Već drugi tjedan boravka potpisao sam godišnji ugovor. Odavde jednostavno ne želite otići. Ambijent i atmosfera su toliko poticajni, da vam daju dodatnu motivaciju i vjetar u leđa. Srdačno i pristupačno osoblje je uvijek na usluzi i dodatno doprinose tome da se osjećate kao čovjek. I to uspješan čovjek. Ne tražite dalje.”
“Bee-At-Work koncept nas je privukao jednostavnošću početka rada na novoj lokaciji. Navedeni koncept nudi doslovno plug and play rješenje za početak rada mikro i malih poduzetnika, pružajući neophodnu opremu za trenutni početak rada. Velika prednost business centra je jednostavnost dolaska partnera zbog blizine obilaznice, te uvijek dostupnih parkirališnih mjesta u podzemnoj garaži. Na lokaciji business centra nalazi se pristup širokopojasnom Internetu iznimne brzine što je neophodno za poslovnu komunikaciju i korištenje cloud usluga. Uvijek susretljivo osoblje brine za rad korisnika stalno unapređujući uslugu i prateći moderne svjetske trendove.”
Nakon dugog traženja ureda, jedan posjet bee@at work Business centru bio je dovoljan. Prvi dojam bio je fantastičan a tako je ostalo i dalje. Ugodan i moderno uređen interijer, lijep i funkcionalan ured a imali smo priliku isprobati i dvoranu za sastanke koja je izvrsno opremljena. Velika prednost je parking u garaži, što za nas, tako i za naše klijente. Lokacija centra je također izvrsna s obzirom na blizinu autoputa i Zračne luke. Ljubazno osoblje je uvijek tu za bilo kakvu podršku. Sigurna sam da ćemo ovdje još dugo ostati. Bee@work je zaista za svaku preporuku.
DANA BEE@WORK RADI ZA VAS
ZADOVOLJNIH KLIJENATA
KAVE U UGODNOJ ATMOSFERI
USLUŽNOST I KVALITETA
REZERVIRAJTE VAŠ
TERMIN
ILI NAS NAZOVITE ZA VIŠE INFORMACIJA
01 4093 480
091 6002 139
Savska cesta 84 • 10360 SESVETE
beeatwork@beeactivities.hr
© 2023 bee at work • All rights reserved.