Dvorane za sastanke

Dvorana Vukovar
Kapacitet: 40 osoba

Dvorana „Vukovar“ je složena u kino postav, veličine 60m2 te je idealna za edukacije, seminare i manje konferencije.
Dvorana Dubrovnik
Kapacitet: 12osoba

Dvorana „Dubrovnik“ je složena u U-postav, veličine 35m2 te je idealna za radionice, sastanke Uprave i manje edukacije

Dvorana Trogir
Kapacitet: 6 osoba

Dvorana „Trogir“ je složena u konferencijski postav te je idealna sa sastanke i individualne razgovore

Dnevni ured
Kapacitet: 2 -3 osobe

Dnevni najam ureda uključuje ured za 2-3 osobe te je idealan za individualna rad ili razgovore za posao

Najam uključuje:
  • Projektor sa ozvučenjem i mikrofonom
  • Internet veza (optika i wifi)
  • Besplatan parking u garaži za sve sudionike
  • neograničeno korištenje zone za odmor – RELAX zone prije/poslije sastanka
  • prijem gostiju na recepciji poslovnog centra te podrška za vrijeme sastanka
  • mogućnost organiziranja coffee breaka/ručka
Najam uključuje:
  • Projektor sa ozvučenjem
  • Internet veza (optika i wifi)
  • Besplatan parking u garaži za sve sudionike
  • neograničeno korištenje zone za odmor – RELAX zone prije/poslije sastanka
  • prijem gostiju na recepciji poslovnog centra te podrška za vrijeme sastanka
  • kava, čaj i voda uključeni
Najam uključuje:
  • LCD TV
  • Internet veza (optika i wifi)
  • Flipchart
  • Besplatan parking u garaži za sve sudionike
  • neograničeno korištenje zone za odmor – RELAX zone prije/poslije sastanka
  • prijem gostiju na recepciji poslovnog centra te podrška za vrijeme sastanka
  • kava, čaj i voda uključeni
Najam uključuje:
  • 2 radne jedinice i stolice za posjetitelje
  • Internet veza (optika i wifi)
  • Besplatan parking u garaži za sve sudionike
  • neograničeno korištenje zone za odmor – RELAX zone prije/poslije sastanka
  • prijem gostiju na recepciji poslovnog centra te podrška za vrijeme sastanka
  • kava, čaj i voda uključeni
  • pristup uredu od 08:30 – 16:30
Dogovorite prezentaciju ureda prema Vašim potrebama još danas.

OPREMA DVORANA ZA SASTANKE

  • kapacitet od 2 do 40 osoba
  • besplatan parking u garaži za sve sudionike i goste
  • prijem gostiju na recepciji poslovnog centra te podrška za vrijeme sastanka
  • neograničeni Internet
  • projektor/LCD tv,
  • ozvučenje
  • flip chart, magnetska/školska ploča
  • neograničeno korištenje zona za odmor – RELAX zona i velike terase
  • klijenti koji koriste ostale bee@work sadržaje i usluge ostvaruju pravo na popust prilikom rezervacije dvorane za sastanke

DODATNE USLUGE

  • organizacija cateringa u Relax zoni (coffe break/doručak/ručak) nakon održanog sastanka
  • administrativna podrška poslovne tajnice
  • usluge printanja, kopiranja, skeniranja

kontakt

OBRATITE NAM SE S POVJERENJEM

Pošaljite nam upit:



    01 4093 480
    091 6002 139
    Savska cesta 84 • 10360 SESVETE
    beeatwork@beeactivities.hr

    © 2023 bee at work • All rights reserved.