Najam ureda

PRIVATNI UREDI
kompletna usluga

Želite što prije započeti s Vašim poslovanjem te se ne želite zamarati sa kupnjom namještaja, uvođenjem interneta ili čišćenjem i održavanjem ureda? U bee@work poslovnom centru možete pokrenuti Vaše poslovanje u trenu. Potpuno namješteni, moderni i funkcionalni ured možete unajmiti na mjesec dana, godinu ili duže.

Najam ureda uključuje:
  • moderno namješten ured
  • besplatna parkirna mjesta u garaži
  • besplatni internet
  • režijski troškovi
  • troškove čišćenja i održavanja
  • prijem gostiju na recepciji poslovnog centra
  • administrativnu podršku poslovne tajnice
  • neograničeno korištenje zone za odmor – RELAX zone
  • korisnici ureda ostvaruju popust prilikom korištenja ostalih bee@work sadržaja i usluga

U našem poslovnom centru možete zatražiti i administrativnu pomoć poslovne tajnice kao i vođenje računovodstva i financija za Vašu tvrtku.

CO-WORKING
dijeljeni uredi

Co-working ured sada možete pronaći i na istočnom dijelu Zagreba!
Dijeljeni ured u poslovnom centru je odlično rješenje ako tražite fleksibilnost, nisku cijenu i ugodnu radnu atmosferu. Ovaj tip ureda idealan je za poduzetnike početnike.

Co-working ured uključuje:
  • rezervacija radnog mjesta unutar ureda za 4 osobe
  • režijski troškovi
  • čišćenje ureda i zajedničkih prostorija
  • neograničeno korištenje zone za odmor – RELAX zone
  • ormarić s ključem za Vaše privatne stvari
  • brzi Internet (optika 50/50 te wifi podrška)
  • osiguran parking u garaži
  • pristup 24/7ž
  • korisnici ureda ostvaruju popust prilikom korištenja ostalih bee@work sadržaja i usluga

Ako tek otvarate tvrtku, u bee@work poslovnom centru možete ugovoriti i usluge računovodstva te asistencije prilikom otvaranja tvrtke.

DROP IN
povremeni uredi *već od 75kn

DROP IN usluga je namijenjena freelancerima ili poduzetnicima koji su često na terenu, a ipak im je povremeno potrebno mirno mjesto za rad. Na raspolaganju Vam je nekoliko različitih Relax zona gdje možete odabrati ugođaj koji Vam najviše odgovara, bez obzira hoće li to biti radni stol, udobna sofa ili barski stol.

DROP In usluga uključuje:
  • korištenje jednog od radnih mjesta unutar Relax zone ili ostalih otvorenih prostora poslovnog centra bee@work
  • fleksibilni paketi – birajte 1,5 ili 10 dana mjesečno
  • brzi Internet (optika 50/50 te wifi podrška)
  • osiguran parking u garaži
  • samoposluživanje kavom, vodom i ostalim napicima iz kuhinje
  • pristup od 8:30 do 16:30
  • korisnici ureda ostvaruju popust prilikom korištenja ostalih bee@work sadržaja i usluga

Ako Vam je uz povremeno radno mjesto potrebna i poslovna adresa, odaberite jedan od naših paketa virtualnih ureda.

Najam ureda uključuje:
  • moderno namješten ured
  • besplatna parkirna mjesta u garaži
  • besplatni internet
  • režijski troškovi
  • troškove čišćenja i održavanja
  • prijem gostiju na recepciji poslovnog centra
  • administrativnu podršku poslovne tajnice
  • neograničeno korištenje zone za odmor – RELAX zone
  • korisnici ureda ostvaruju popust prilikom korištenja ostalih bee@work sadržaja i usluga

U našem poslovnom centru možete zatražiti i administrativnu pomoć poslovne tajnice kao i vođenje računovodstva i financija za Vašu tvrtku.

Co-working ured uključuje:
  • rezervacija radnog mjesta unutar ureda za 4 osobe
  • režijski troškovi
  • čišćenje ureda i zajedničkih prostorija
  • neograničeno korištenje zone za odmor – RELAX zone
  • ormarić s ključem za Vaše privatne stvari
  • brzi Internet (optika 50/50 te wifi podrška)
  • osiguran parking u garaži
  • pristup 24/7
  • korisnici ureda ostvaruju popust prilikom korištenja ostalih bee@work sadržaja i usluga

Ako tek otvarate tvrtku, u bee@work poslovnom centru možete ugovoriti i usluge računovodstva te asistencije prilikom otvaranja tvrtke.

DROP In usluga uključuje:
  • korištenje jednog od radnih mjesta unutar Relax zone ili ostalih otvorenih prostora poslovnog centra bee@work
  • fleksibilni paketi – birajte 1,5 ili 10 dana mjesečno
  • brzi Internet (optika 50/50 te wifi podrška)
  • osiguran parking u garaži
  • samoposluživanje kavom, vodom i ostalim napicima iz kuhinje
  • pristup od 8:30 do 16:30
  • korisnici ureda ostvaruju popust prilikom korištenja ostalih bee@work sadržaja i usluga

Ako Vam je uz povremeno radno mjesto potrebna i poslovna adresa, odaberite jedan od naših paketa virtualnih ureda.

Dogovorite prezentaciju ureda prema Vašim potrebama još danas.

OPREMA UREDA

  • 2-4 radne jedinice (komforni stol, pripadajuća radna stolica, ladičar)
  • stolice za goste/suradnike
  • police za pohranu poslovne dokumentacije
  • hlađenje i grijanje prostora pomoću ugrađenog sustava za klimatizaciju
  • bezkontaktna kartica za ulaz
  • osiguranje zgrade 24 sata
  • besplatni Internet (optika 50/50 + wi-fi podrška)
  • uključene režije
  • neograničeno korištenje Relax zona poslovnog centra
  • podrška recepcije
  • uključeni troškovi čišćenja i održavanja

DODATNE USLUGE

  • telefonske usluge
  • administrativna podrška poslovne tajnice
  • usluge printanja, kopiranja, skeniranja
  • najam dvorane za sastanke
  • usluge računovodstva

kontakt

OBRATITE NAM SE S POVJERENJEM

01/4093 480
091/6002 139
Savska cesta 84 • 10360 SESVETE
beeatwork@beeactivities.hr

© 2015 bee at work • All rights reserved.