Najam dvorane za Kick-off sastanak

Promotivna cijena:

 

1490kn + PDV

Iskoristite ovu ponudu i organizirajte Kick-off sastanak za Vaše zaposlenike i poslovne partnere

Kontaktirajte nas za rezervaciju

Kickoff

Zabavite se, nagradite djelatnike, proslavite uspješnu poslovnu godinu i najavite ulazak u 2020

Vizija

Prenesite viziju, misiju i ciljeve za nadolazeću godinu.

280m2!

Dvorana za sastanke je veličine 280m2

{

“Često koristimo dvoranu za sastanke u bee@work poslovnom centru. Dvorane su odlično opremljene i kvalitetno dizajnirane. Djelatnici centra su susretljivi i profesionalni. Sve pohvale ekipi iz bee@worka. Svakako preporučamo!”

– LUKA CAREVIĆ, UVID D.O.O.

PROMOTIVNA CIJENA: 1490kn + PDV

Iskoristite ovu ponudu i organizirajte Kick-off sastanak za Vaše zaposlenike i poslovne partnere i:
• Nagradite djelatnike
• zahvalite im za proteklu godinu poslovanja
• prenesite im vizije i misije te ciljeve za nadolazeću godinu
• motivirajte djelatnike novim projektima
• prezentirajte planove ili
• predstavite nove suradnike

Najam dvorane za organizaciju božićnog domjenka uključuje:
• dvorana za sastanke veličine 280m2
• Korištenje dvorane u periodu od 09h – 17h (moguća prilagodba vremena)
• Besplatan parking u garaži Business centra
• Projektor i razglas
• Moguće organizirati kino postav za do 60 ljudi
• Asistencija u organizaciji cateringa
• Podrška recepcije i doček gostiju
• Izlaz na terasu

ČEKAMO VAS, NAZOVITE NAS ILI POŠALJITE MAIL:

Najam dvorane za Kick-off sastanak, promotivna cijena: 1490kn + PDV

Iskoristite ovu ponudu i organizirajte Kick-off sastanak za Vaše zaposlenike i poslovne partnere

INOVATIVNA UREDSKA RJEŠENJA PO MJERI

NAŠI KLIJENTI O NAMA

“Došao sam ovdje namjeravajući kroz period od 1-2 mjeseca vidjeti kako će mi se svidjeti. Već drugi tjedan boravka potpisao sam godišnji ugovor. Odavde jednostavno ne želite otići. Ambijent i atmosfera su toliko poticajni, da vam daju dodatnu motivaciju i vjetar u leđa. Srdačno i pristupačno osoblje je uvijek na usluzi i dodatno doprinose tome da se osjećate kao čovjek. I to uspješan čovjek. Ne tražite dalje.”

DANON SELETKOVIĆ

Direktor, TAUS D.O.O.

“Bee-At-Work koncept nas je privukao jednostavnošću početka rada na novoj lokaciji. Navedeni koncept nudi doslovno plug and play rješenje za početak rada mikro i malih poduzetnika, pružajući neophodnu opremu za trenutni početak rada. Velika prednost business centra je jednostavnost dolaska partnera zbog blizine obilaznice, te uvijek dostupnih parkirališnih mjesta u podzemnoj garaži. Na lokaciji business centra nalazi se pristup širokopojasnom Internetu iznimne brzine što je neophodno za poslovnu komunikaciju i korištenje cloud usluga. Uvijek susretljivo osoblje brine za rad korisnika stalno unapređujući uslugu i prateći moderne svjetske trendove.”

DEJAN FIČKO

DIREKTOR, STERLING D.O.O.

Nakon dugog traženja ureda, jedan posjet bee@at work Business centru bio je dovoljan. Prvi dojam bio je fantastičan a tako je ostalo i dalje. Ugodan i moderno uređen interijer, lijep i funkcionalan ured a imali smo priliku isprobati i dvoranu za sastanke koja je izvrsno opremljena. Velika prednost je parking u garaži, što za nas, tako i za naše klijente. Lokacija centra je također izvrsna s obzirom na blizinu autoputa i Zračne luke. Ljubazno osoblje je uvijek tu za bilo kakvu podršku. Sigurna sam da ćemo ovdje još dugo ostati. Bee@work je zaista za svaku preporuku.

MIRELA SORIĆ

DIREKTORICA, SORBEL GROUP D.O.O

DANA BEE@WORK RADI ZA VAS

ZADOVOLJNIH KLIJENATA

KAVE U UGODNOJ ATMOSFERI

USLUŽNOST I KVALITETA

REZERVIRAJTE VAŠ
TERMIN
ILI NAS NAZOVITE ZA VIŠE INFORMACIJA

01 4093 480
091 6002 139
Savska cesta 84 • 10360 SESVETE
beeatwork@beeactivities.hr

© 2020 bee at work • All rights reserved.
Web support go.hr